Today we had our mid-term presentation, discussing our work so far. I'm working with a project about home, origin, identity and family. It's a kind of transcription of a certain mood that I find in our family photographs but also in some places I knew as a child. (This one in particular...)

The project will continue until after christmas, then it will most likely transform into my exam work (which I'm looking forward to with a feeling of delight mixed with terror)

Some more photos of the presentation can be seen on my Flickr.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt Klara! Vilka fina bilder och färger! Och roligt med lite fler uppdateringar av bloggen på senaste, jag följer dig intensivt. :) När kommer du söderöver nästa gång?

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, jag ska försöka uppdatera lite oftare, det är ju roligare så :) Jag kommer ner till Göteborg i slutet på veckan, har jag tänkt mig. Vi borde hitta på nåt!

    SvaraRadera